Het optimaal afstemmen van bedrijfsprocessen en klant- of werkvraag.
Welke bedrijfsprocessen zorgen voor fluctuaties in het werkaanbod en hoe beïnvloeden we dit?
Het inventariseren van eigenschappen en aanleidingen van het werkaanbod.
Hoe ziet de klant- of werkvraag eruit per periode?
Het inspelen op trends van het benodigde werkaanbod.
Hoe komt het dat er een verschil is tussen gepland en verwacht?
Het optimaal afstemmen van bedrijfsprocessen en klant- of werkvraag.
Welke bedrijfsprocessen zorgen voor fluctuaties in het werkaanbod en hoe beïnvloeden we dit?
Het inventariseren van eigenschappen en aanleidingen van het werkaanbod.
Hoe ziet de klant- of werkvraag eruit per periode?
Het inspelen op trends van het benodigde werkaanbod.
Hoe komt het dat er een verschil is tussen gepland en verwacht?
We staan klaar om de kwaliteitscirkel bij jouw organisatie te implementeren.
Liever eerst alleen een scan om de huidige situatie in kaart te brengen? Dat kan natuurlijk ook!
Ontdek hoe je zélf de kwaliteitscirkel strategisch, tactisch en operationeel inzet. Praktisch, direct toepasbaar en altijd met resultaat.
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2025 Spril - Made by TRGR