Ervaren jouw medewerkers een hoge werkdruk? Zijn ze ontevreden over de balans tussen werk een privé? Of gaat de samenwerking tussen de operatie en je WFM-afdeling moeizaam? Dan is het tijd om goed naar de processen te kijken. Maak ze passend, betrek je medewerkers hierbij en investeer in de samenwerking. Met als gevolg: begrip en blije medewerkers.
Houd al je medewerkers maar eens tevreden met die werktijden, die opgelegde beschikbaarheid, die veranderende roosters. Dat is zeker niet gemakkelijk. Maar je wil natuurlijk wel bijdragen aan een goede werk-privébalans en laten zien dat je goed werkgeverschap hoog in het vaandel draagt. En dan moet je ook nog meebewegen in een snel ontwikkelende markt. Spril heeft het antwoord: zelfroosteren.
Bereikbaarheid van het contactcenter en klantbeleving hebben een directe relatie. Slechte bereikbaarheid laat de klantbeleving kelderen, terwijl goede bereikbaarheid relatief weinig doet voor de klanttevredenheid. De keuze is aan jou: welk niveau wil je bereiken en wat heb je daarvoor over? Om antwoord op die vraag te vinden, hebben we het bij Spril graag met je over het gewenste servicelevel. Dat level legt een verband bloot tussen de gewenste resultaten en de benodigde middelen. Daarmee is het een evenwichtig, concreet doel voor planning en budgettering.
Workforce Management is een vak. Wij begrijpen dat jij daar af en toe best wat ondersteuning bij kunt gebruiken. Die ondersteuning hebben wij in huis. Planners, forecasters, trafficers, roostermedewerkers, data-analisten, all-round WFM’ ers; wij zetten ze graag in om jouw organisatie te optimaliseren.
Successen zijn mooi, van fouten leer je meer. Maar hoe maak je je omgeving zo, dat fouten maken kan en mag, én dat daarvan geleerd wordt? Daar helpen wij je graag bij. We zijn specialist in het inrichten van learning loops.
Data is prachtig, het gaat erom wat je ermee kunt en doet. Ingewikkelde WFM-rapportages en losstaande databergen lossen meestal weinig op. Wij van Spril begrijpen hoe we de data kunnen omzetten naar direct bruikbare informatie. Onze specialisten ontwikkelen maatwerkrapportages waar je echt wat aan hebt door databronnen te analyseren, samen te voegen en te ontginnen. We werken volgens de kennispiramide en de 5B’s omdat die methode leidt tot ongekend inzicht en aanzet tot acties.
Een goed rooster maken in een klantcontactcentrum is jongleren voor gevorderden. Het vereist vaardigheden die verder reiken dan alleen analytische. Een planner moet namelijk rekening houden met verschillende belangen. De klant wil altijd geholpen worden; de medewerker houdt van vaste werkuren; de manager denkt aan het servicelevel én de wensen van de medewerkers; de teamleider wil zo veel mogelijk meetbaar hebben, de senior executive heeft ook het kostenplaatje en de efficiëntie in het hoofd.
Kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten. Dat lijkt een onmogelijke opgave en tóch kan het. Door processen slimmer in te richten is veel winst te behalen. Maar misschien kan er wel meer. Onze specialisten zoeken graag samen met je uit wat.
Het besturen van een klantcontactcenter of een Workforce managementafdeling vereist de juiste methodiek. Maar welke is dat? Dat weten de specialisten van Spril. Ze bekijken samen met jou of jouw besturingsmethodiek voldoet en welke methodiek passend zou zijn.
Laat hier je telefoonnummer achter, en onze collega’s bellen je zo snel mogelijk terug om je meer te vertellen over Spril!
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2024 Spril - Made by TRGR