Inloggen

menu

Een WFM gedreven backoffice: wat komt er bij kijken?

Geplaatst op: 26 augustus 2021
Geplaatst op: 26 augustus 2021
Geschreven door
Michelle Playford
Categorie
Workforce Management
Leesduur
6 min leestijd
Download dit artikel
Deel dit artikel
Heb je vragen?

Wat schuift het?

Wanneer er wordt afgewogen een nieuwe verbetering of een nieuw project te starten, is vrijwel altijd de eerste overweging; “Wat schuift het”. Dit is voor het integreren van de front- en backoffice processen vanuit Workforce Management perspectief niet anders. Zodoende is de eerste en eigenlijk wel de meest belangrijke vraag: Welke aantoonbare winsten vallen er voor een organisatie te behalen wanneer er wordt getracht een integratie van processen tussen de front- en backoffice te realiseren?

Toegang tot premium artikelen

Met een account heb je gratis toegang tot alle premium artikelen, downloads en meer. Maak in 2 minuten een account aan.

Voordelen:
  • Exclusieve content m.b.t. WFM en Personeelsplanning
  • Meer nieuws over Spril
  • Updates van onze Sprillïers
  • Toegang tot de alle whitepapers & downloads
  • Maandelijkse nieuwsbrief

Vergelijkbare artikelen

Toegang tot premium artikelen

Sluit venster

Login

Account maken

Ik zoek een interimmer

Sluit venster

Vul je gegevens in

Offerte aanvragen

Sluit venster

Uw gegevens