‘De chat’: blog 1
De belofte van chat was dat dit type contact in de plaats zou komen voor korte vragen en/of korte telefoongesprekken. Sterker nog, het zou vanuit een Customer Experience oogpunt een heel nuttig kanaal zijn om te hebben, mits goed ingezet. Er zijn bronnen die beweren dat maar liefst 83% van winkelend publiek soms enige vorm van ondersteuning zouden willen wanneer ze bezig zijn met een aankoop. Of dit percentage inderdaad zo hoog is, zal per doelgroep winkelend publiek en type aangeboden product wisselen. Het is niet lastig om voor te stellen dat een klant in een Retail omgeving eerder geneigd is om iets te kopen wanneer er deskundig advies en een stukje persoonlijke aandacht van een verkoper aan te pas komt. Bijvoorbeeld om de twijfel van de klant weg te nemen of om de klant nét over de streep te trekken. In het digitale landschap zien we ook steeds vaker dat wanneer je op internet in een aanvraag/webshop omgeving zit waar je gegevens moet invoeren er een chat functie wordt aangeboden.
Met een account heb je gratis toegang tot alle premium artikelen, downloads en meer. Maak in 2 minuten een account aan.
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2025 Spril - Made by TRGR