Inloggen

menu

Dagtraining

De basisbeginselen van Workforce Management

Ben je enthousiast over het mooiste vakgebied en wil je hier graag meer over weten. Geef je dan nu op voor deze interactieve training!

Direct inschrijven of meer informatie?
Opleidingsgids klantcontact
Direct inschrijven

In deze training leggen we de beginselen van Workforce Management uit, we leggen de verbanden tussen de verschillende processtappen, bespreken de terminologie en gaan capaciteits- en servicelevelberekeningen maken.

Deelnemers die het hele programma met goed gevolg doorlopen, ontvangen een certificaat van deelname.

€ 499,- ex BTW (21%)

31-10-2022
22-12-2022
23-1-2023
3-4-2023
12-6-2023

Prijzen
€ 499,- ex BTW (21%)
Data en locatie
22-12-2022

Vervolgdagen van deze reeks zijn op:

23-1-2023
3-4-2023
12-6-2023

Microfoonstraat 5 – 1322 BN – Almere

Wat kun je na deze training?

  • Uitleggen wat de rol  van Workforce Management is binnen een klantcontactcenter
  • Eenvoudige capaciteits- en servicelevelberekeningen maken
  • Uitleggen waarom schedule adherence belangrijk is

 

Wat weet je na deze training?

  • Uit welke processtappen Workforce Management bestaat en wat de verbanden hiertussen zijn
  • De meest gebruikte terminologie binnen Workforce management
  • Wat de drie drijvende krachten in contactcenters zijn en hoe je ze kunt beïnvloeden

Inhoud de basisbeginselen van Workforce Management

  • De ontwikkeling van een callcenter naar een multimediacenter;
  • De drijvende krachten achter de dynamiek van het contactcenter;
  • Contactcentermanagement en de rol van Workforce Management en de operatie;
  • De WFM-cyclus: de processtappen en de verbanden;
  • Terminologie, definities en KPI’s;
  • Oefenen met verschillende definities en berekeningen

Toegang tot premium artikelen

Sluit venster

Login

Account maken

Ik zoek een interimmer

Sluit venster

Vul je gegevens in

Offerte aanvragen

Sluit venster

Uw gegevens