In de opleiding gaan we diep op de vakinhoud in: een optimale werkvoorraadverwerking door het efficiënt en effectief aansturen van de medewerkers van het klantcontactcenter. Daarnaast besteden we aandacht aan competentieontwikkeling en het vergroten van relevante vaardigheden.
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 1:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 2:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 3:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 4a:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 4b:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen eindopdracht:
PHBO Startdatum Maart | 13/03/2024 |
Dag 2 | 26/03/2024 |
Dag 3 | 09/04/2024 |
Dag 4 | 23/04/2024 |
Dag 5 | 14/05/2024 |
Dag 6 | 28/05/2024 |
Dag 7 | 11/06/2024 |
Dag 8 | 25/06/2024 |
Dag 9 | 10/09/2024 |
Dag 10 | 24/09/2024 |
Dag 11 | 08/10/2024 |
Dag 12 | 05/11/2024 |
Dag 13 | 19/11/2024 |
Dag 14 | 03/12/2024 |
Dag 15 | 14/01/2025 |
Dag 16 | 28/01/2025 |
Dag 17 | 11/02/2025 |
Dag 18 | 11/03/2025 |
PHBO Startdatum September | 04/09/2024 |
Dag 2 | 18/09/2024 |
Dag 3 | 02/10/2024 |
Dag 4 | 16/10/2024 |
Dag 5 | 13/11/2024 |
Dag 6 | 27/11/2024 |
Dag 7 | 11/12/2024 |
Dag 8 | 08/01/2025 |
Dag 9 | 22/01/2025 |
Dag 10 | 05/02/2025 |
Dag 11 | 05/03/2025 |
Dag 12 | 19/03/2025 |
Dag 13 | 02/04/2025 |
Dag 14 | 16/04/2025 |
Dag 15 | 21/05/2025 |
Dag 16 | 04/06/2025 |
Dag 17 | 18/06/2025 |
Dag 18 | 02/07/2025 |
Vervolgdagen van deze reeks zijn op:
Microfoonstraat 5 – 1322 BN – Almere
In de opleiding neemt de werkpraktijk een centrale plaats in, maar is er ook ruimschoots aandacht voor de theoretisch onderbouwing. Je leert alle stappen uit de WFM-cyclus in context te plaatsen en uit te voeren. Daarnaast gaan we aan de slag met de competenties die onmisbaar zijn voor een WFM-er om de organisatie goed te ondersteunen en adviseren, zoals presenteren, samenwerken en adviseren. Tot slot besteden we aandacht aan relevante kennis en vaardigheden op het gebied van onder andere WFM-systemen, Excel toepassingen, leiderschap en backofficebesturing. De opleiding wordt afgesloten met twee praktijkopdrachten, een theorietoets en een eindopdracht.
De opleiding bestaat uit 27 colleges die elk een dagdeel duren. De colleges zijn verdeeld over 14 collegedagen en hebben vanuit het perspectief van de WFM-cyclus en – gecombineerd met de eindopdracht, een logische opbouw. Startdata van nieuwe klassen publiceren we op onze website: www.spril.nl. De totale studielast bedraagt circa 450 uur, 16 EC (European Credit/studiepunten). Dit komt overeen met een gemiddelde studielast van ongeveer 12 uur per week. Van de 16 EC worden er ruim 4 besteed aan het uitwerken van de eindopdracht: een verbeterplan voor een bestaande organisatie, bij voorkeur die waar u werkzaam bent.
De Post HBO Workforce Management opleiding voor het klantcontactcenter is geaccrediteerd door het Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland (CPION). Afgestudeerden ontvangen een officieel erkend diploma en worden bijgeschreven in het register van afgestudeerden.
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2023 Spril - Made by TRGR