Tijdens de Post HBO Workforce Management voor het Klantcontactcenter duiken we diep in de vakinhoud. Je leert hoe je een optimale werkvoorraad verwerkt door medewerkers van het klantcontactcenter efficiënt en effectief aan te sturen. Daarnaast richten we ons op het ontwikkelen van competenties en het versterken van relevante vaardigheden om je rol nog beter te vervullen.
Daarbij besteden we ook aandacht aan relevante kennis en vaardigheden, zoals het gebruik van WFM-systemen, Excel-toepassingen, leiderschap en backofficebesturing. Tot slot wordt de opleiding afgesloten met twee praktijkopdrachten, een theorietoets en een eindopdracht.
De totale studielast bedraagt ongeveer 450 uur, wat gelijk staat aan 16 EC (European Credits). Dit komt neer op een gemiddelde studielast van ongeveer 12 uur per week. Van de 16 EC besteed je ruim 4 aan het uitwerken van de eindopdracht: een verbeterplan voor een bestaande organisatie, bij voorkeur de organisatie waar je werkzaam bent.
Wanneer je je inschrijft voor de opleiding zullen we contact met je opnemen voor een persoonlijk intakegesprek. Hierin bespreken we jouw verwachting van de opleiding, het aanvangsniveau waarvan wordt uitgegaan en de verwachte studiebelasting per week. Na deze afstemming zullen we de inschrijving schriftelijk bevestigen en je opnemen op de deelnemerslijst. Je ontvangt ongeveer 4 weken voorafgaand aan de eerste lesdag de deelnemersinformatie. Hierin vind je alle praktische informatie over de lesdagen, voorbereiding, studiemateriaal, examens & herkansingen.
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 1:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 2:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 3:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 4a:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen blok 4b:
Colleges:
Leerdoelen/eindtermen eindopdracht:
PHBO Startdatum maart | 12/03/2025 |
Dag 2 | 25/03/2025 |
Dag 3 | 08/04/2025 |
Dag 4 | 22/04/2025 |
Dag 5 | 13/05/2025 |
Dag 6 | 27/05/2025 |
Dag 7 | 10/06/2025 |
Dag 8 | 24/06/2025 |
Dag 9 | 09/09/2025 |
Dag 10 | 23/09/2025 |
Dag 11 | 07/10/2025 |
Dag 12 | 04/11/2025 |
Dag 13 | 18/11/2025 |
Dag 14 | 02/12/2025 |
Dag 15 | 13/01/2026 |
Dag 16 | 27/01/2026 |
Dag 17 | 10/02/2026 |
Dag 18 | 10/03/2026 |
PHBO Startdatum September | 03/09/2025 |
Dag 2 | 17/09/2025 |
Dag 3 | 01/10/2025 |
Dag 4 | 15/10/2025 |
Dag 5 | 12/11/2025 |
Dag 6 | 26/11/2025 |
Dag 7 | 10/12/2025 |
Dag 8 | 07/01/2026 |
Dag 9 | 21/01/2026 |
Dag 10 | 04/02/2026 |
Dag 11 | 04/03/2026 |
Dag 12 | 18/03/2026 |
Dag 13 | 01/04/2026 |
Dag 14 | 15/04/2026 |
Dag 15 | 20/05/2026 |
Dag 16 | 03/06/2026 |
Dag 17 | 17/06/2026 |
Dag 18 | 01/07/2026 |
De Post HBO Workforce Management opleiding voor het klantcontactcenter is geaccrediteerd door het Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland (CPION). Afgestudeerden ontvangen een officieel erkend diploma en worden bijgeschreven in het register van afgestudeerden.
Hieronder zie de startdatums van deze opleiding. In sommige gevallen kun je op diverse datums beginnen. Mocht je twijfelen over een datum, of niet zeker weten of dit iets voor je is, staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen.
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2025 Spril - Made by TRGR