Inloggen

menu

Dagtraining

Capaciteitsmanagement en Erlang C de basis

In deze training over Capaciteitsmanagement en Erlang C, gaan we het hebben over poolmanagement, wachttijdtheorie, computersimulatie, voice- en non-voice stromen, voor- en nadelen van single en multi-skilling en we gaan capaciteits- en budgetberekeningen maken.

Direct inschrijven of meer informatie?
Opleidingsgids klantcontact
Direct inschrijven

Inhoud Capaciteitsmanagement en Erlang C de basis

  • Wat houdt het proces capaciteitsmanagement in?;
  • Drie drijvende krachten van inbound contactcenters;
  • Definities en capaciteitsberekeningen;
  • Callcenter staffing;
  • Erlang-C;
  • Skills-based routing;
  • Computersimulatie;
  • Contacttypen en skills: single en multi-skill, single en multi-channel;
  • Synchronous en non-synchronous verkeer;
  • Hoe ziet een capaciteitsplan eruit en wat kun je ermee doen?;
  • Operationeel poolmanagement;
  • Stappenplan capaciteitsmanagement;
  • Eindopdracht: bereken de benodigde uren van een contactcenter.

Deelnemers die het hele programma met goed gevolg doorlopen, ontvangen een certificaat van deelname.

€549,- ex BTW (21%)

25/03/2024

05/12/2024

Prijzen
€ 599,- ex BTW (21%)
Data en locatie
Dagtrainingen 2024: 25-03 | 05-12

Vervolgdagen van deze reeks zijn op:

5-12-2024

Microfoonstraat 5 – 1322 BN – Almere

Wat kun je na deze training?

  • Uitleggen wat de rol van capaciteitsmanagement is binnen de Workforce management cyclus
  • Erlang-c gebruiken om je bezetting te bepalen
  • Capaciteitsberekeningen maken op voice en non-voice stromen

 

Wat weet je na deze training?

  • Welke stappen je moet doorlopen om tot een capaciteitsinschatting te komen
  • Hoe een capaciteitsplan eruit ziet en wat je ermee kunt
  • De verschillende definities en terminologie die betrekking hebben op capaciteitsmanagement

Toegang tot premium artikelen

Sluit venster

Login

Account maken

Ik zoek een interimmer

Sluit venster

Vul je gegevens in

Offerte aanvragen

Sluit venster

Uw gegevens