Inloggen

menu

Dagtraining

Customer experience en WFM

Ben je enthousiast over het vakgebied Workforce Management en wil je hier graag meer over weten? Geef je dan nu op voor deze interactieve training.

Direct inschrijven of meer informatie?
Opleidingsgids Klantcontact
Direct inschrijven

Wat kun je na deze training?

Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisatie. Organisaties proberen de customer experience te beïnvloeden door in bepaalde fasen binnen de Customer Journey de juiste contactmomenten in te richten en de beleving te beïnvloeden. De onderdelen die aanbod komen zijn de volgende:

 

  • Kennismaken met CX en het steeds groter wordende belang van een goede strategie op dit vlak.
  • Waarom is CX belangrijk voor het vakgebied WFM?
  • Aan de hand van 5 thema’s ontdekken we hoe CX geïmplementeerd kan worden in iedere organisatie

10-11-2022
30-1-2023
19-6-2023

Prijzen
€ 549,- ex. btw (21%)
Data en locatie
30-1-2023

Vervolgdagen van deze reeks zijn op:

Toegang tot premium artikelen

Sluit venster

Login

Account maken

Ik zoek een interimmer

Sluit venster

Vul je gegevens in

Offerte aanvragen

Sluit venster

Uw gegevens