Customer experience (CX) is de ervaring die een klant heeft aan de hand van de contactmomenten met een organisatie. Organisaties proberen de customer experience te beïnvloeden door in bepaalde fasen binnen de Customer Journey de juiste contactmomenten in te richten en de beleving te beïnvloeden. De onderdelen die aanbod komen zijn de volgende:
10-11-2022
30-1-2023
19-6-2023
Vervolgdagen van deze reeks zijn op:
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere [route]
Spril
Microfoonstraat 5
1322 BN Almere
Copyright © 2022 Spril - Made by TRGR
We zien een wereld waarin het rooster een enorme impact heeft op het welbevinden van mensen en de planeet.
Gezondheid, veiligheid en het werkgeluk staat onder druk en met WFM en Personeels-planning heeft Spril handelingsperspectief om hier een positieve bijdrage aan te leveren. Dit doen we natuurlijk zoals je van ons gewend bent. Op een persoonlijke manier met de nodige snelheid en bravoure.
Vitaliteit door goed georganiseerd werk voor iedereen. Met positieve impact op de planeet.